Dutch tax seminar
Image default
Aanbiedingen

SEO voorbereiding

wat is seo

De wereld van SEO blijft veranderen en evolueren met de snelheid van het licht.

Verwachtingen van kopers, updates van Google-algoritmen – dit alles houdt marketeers in vorm.

Nalatigheid kan uw zoekrangschikking gemakkelijk vernietigen, wat gevaarlijk is voor elk bedrijf.

93% van de gebruikers begint internet te gebruiken vanaf de zoekpagina.

Regeling

Het is erg belangrijk om een ​​lay-outschema te gebruiken.

Het schema stelt zoekmachines in staat uw site te begrijpen en correct weer te geven in zoekopdrachten. Met een opmaakschema kunt u beter zichtbaar zijn.

Google houdt van resultaten waarmee gebruikers sneller antwoorden op hun vragen kunnen vinden. Vanaf nu worden fragmenten weergegeven voor recepten en video’s, AMP-artikelen, lokale bedrijven, muziek, getuigenissen, tv-programma’s en films.

Aangezien machine learning nu de op twee na belangrijkste rankingfactor van Google is, moeten bedrijven ervoor zorgen dat hun site begrijpelijk is voor machines. Dit kan worden bereikt met een markup-schema.

Hybridisatie of het wegnemen van barrières

Naarmate gebruikers geavanceerder zijn geworden, moeten bedrijven nadenken over hoe ze hun internetmarketingstrategie kunnen verbeteren en bijwerken.

Mobiele gebruikers ontvangen meldingen, desktopgebruikers ontvangen meldingen op sociale media.

Om kopers aan te trekken, moet u hybride campagnes uitvoeren.

Je bent in de trend als:

Trainingen geven om teamleden te helpen meer te leren over bedrijfsdoelen en strategieën

Creëer samenwerkingsprojecten waarbij verschillende teams samenwerken om hetzelfde doel te bereiken

Maak documenten waarin u de doelen en rollen van elk team beschrijft

Wijzigingen in zoekresultaten

Google experimenteert dit jaar continu met de pagina met zoekresultaten. Ze verhoogden bijvoorbeeld het aantal toegestane tekens in metabeschrijvingen en titels.

Niet elk bedrijf zal deze trend kunnen volgen. Omdat niet alle links in fragmenten kunnen veranderen en ze niet altijd verschijnen.

Voor diezelfde sites die hun resultaten hebben weten uit te breiden met een markup-schema, is dit een geweldige kans om meer bezoekers naar de site te trekken.

Om de kans te vergroten dat uw links fragmenten worden, moet u:

Blijf het hoofdsleutelwoord aan het begin van de titel en de metabeschrijving gebruiken met de juiste tekenset

Gebruik extra ruimte voor beschrijving

Als de metabeschrijving minder dan 100 tekens bevat, verhoog deze dan

contextueel adverteren

Aangezien gebruikers die iets willen kopen veel meer advertenties bovenaan de SERP’s zien, dalen ook de CTR’s voor reguliere resultaten.

Het is erg belangrijk om erachter te komen welke zoekopdrachten kunnen worden gebruikt om naar de top van de zoekopdracht te klimmen.

Om dit te doen, moeten zowel het organische zoekteam als het PPC-team samenwerken om hetzelfde resultaat te behalen: winst.

Het is ook belangrijk voor deze teams om te begrijpen welke inhoud voor deze vragen wordt gerangschikt.

Omgekeerd, voor die vragen waar weinig contextuele advertenties zijn, moet het SEO-team het proces leiden en de site naar de top brengen om nieuwe gebruikers aan te trekken.

Mobiliteit en snelheid

Toen Google eind 2015 voor het eerst AMP-pagina’s introduceerde, nam het belang van laadsnelheid, vooral op mobiel, toe.

Google weet dat langzame laadsnelheden van websites slecht zijn voor de bruikbaarheid. Tegelijkertijd nemen de conversieratio’s gewoonlijk met 7% af. Met AMP kan Google de laadsnelheid naar een hoger niveau tillen.

Het AMP-project is speciaal gemaakt voor nieuwe sites. Met het nieuwe paginaformaat kunt u al het onnodige van de site verwijderen en de laadsnelheid verhogen. Volgens Google zal het gebruik van AMP-pagina’s de snelheid met 15% tot 85% verbeteren.

Onlangs stond er een artikel op de Google-blog waarin wordt gesproken over het belang van mobiliteit voor contentmarketing.

Het beschrijft wat gebruikers verwachten wanneer ze op internet zoeken naar antwoorden op verschillende apparaten.

Alle verwachtingen zijn onder te verdelen in de volgende categorieën:

ik wil het weten

Ik wil ergens heen

ik wil kopen

Ik wil alles doen

Als bedrijven de vragen van gebruikers kunnen beantwoorden, zijn ze mobiel genoeg.

AMP-pagina’s zijn speciaal ontworpen om I Want to Know-problemen op te lossen. Maar meer recentelijk begonnen AMP-pagina’s problemen op te lossen met “Ik wil kopen” toen eBay een miljoen pagina’s voor zijn klanten optimaliseerde.

Dankzij AMP-optimalisatie is de laadsnelheid een van de belangrijkste statistieken in het mobiele ecosysteem. Hoe lager de downloadsnelheid, hoe beter voor uw bedrijf.

Bereid uw bedrijf voor op verandering:

Verwijder overbodige afbeeldingen en verklein de afbeeldingen op de site

Gebruik geen afbeeldingsindelingen die lang duren om te laden

Gebruik alleen belangrijke cookies

Maak de site zo klein mogelijk

SEO zit vol met leuke verrassingen. Bedrijven moeten hun tijd nu verstandig gebruiken om hun concurrenten bij te houden. 

https://www.webdeveloper.today/2021/02/pgpool-pgbouncer-postgresql-streaming.html

 

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html